Ciągniki STEYR Profi CVT z 6-cylindrowym kompaktowym silnikiem
Producent ciągników rolniczych Steyr oferuje w sprzedaży od października nowy model ciągnika Profi CVT z 6-cylindrowym silnikiem o mocy znamionowej 145 KM.
Producent ciągników rolniczych Steyr oferuje w sprzedaży od października nowy model ciągnika Profi CVT z 6-cylindrowym silnikiem o mocy znamionowej 145 KM.
Sprzedaż ciągników rolniczych w Polsce. Wyniki najgorsze od pięciu lat
Jak zapewnia producent, optymalny maszynę cechuje świetny stosunek mocy do masy i wyśmienite właściwości manewrowe. Steyr Profi CVT został wyposażony w bezstopniową przekładnię S-CONTROL™ CVT z podwójnym sprzęgłem i układem S-TRONIC. Całość dopełnia maksymalna wszechstronność dzięki opcjonalnemu przedniemu TUZ i WOM oraz dostępnemu na życzenie przedniemu ładowaczowi.
Sercem nowego modelu ciągnika jest silnik ECOTECH z turbosprężarką, chłodnicą międzystopniową, technologią Hi-eSCR i systemem zarządzania mocą silnika Power Plus, a moc znamionowa to 145 KM.
Tragiczny wypadek z udziałem ciągnika rolniczego. Nie żyje nastolatka
Optymalny stosunek mocy do masy to cecha wyróżniająca ten silnik. Właściwości manewrowe ciągnika Profi CVT uzyskano dzięki rozstawowi osi 2642 mm i promieniowi skrętu wynoszącemu w wersji z amortyzowaną osią przednią zaledwie 4,6 m. Parametry te sprawdzą się przy pracach z ładowaczem czołowym na małej przestrzeni oraz przy pielęgnacji terenów zielonych i w ogrodzie.
To, co wyróżnia bezstopniową przekładnię S-CONTROL™ CVT, to inteligentna współpraca hydraulicznych i mechanicznych komponentów, pozwalająca na maksymalnie oszczędną pracę bez uszczerbku dla mocy, a przekładnia z technologią podwójnego sprzęgła ma zapewnić doskonałe przenoszenie mocy bez przerywania siły pociągowej, a także odpowiednie przyspieszenie.
Przełożeniem i prędkością obrotową silnika steruje układ S-TRONIC - odpowiednio do zapotrzebowania na moc, zapewniając w ten sposób optymalne wykorzystanie mocy silnika przy jednoczesnej redukcji zużycia paliwa.
Sprzedaż ciągników rolniczych nadal na minusie
Aktywna blokada postojowa zdecydowanie zwiększa bezpieczeństwo podczas użytkowania: Jej zadanie to bezpieczne zatrzymanie ciągnika na pochyłości bez użycia hamulca, a następnie ruszenie z miejsca bez użycia sprzęgła.
TUZ tylny trzypunktowy, cztery elektronicznie sterowane tylne i trzy międzyosiowe zawory hydrauliki zewnętrznej oraz przedni zaczep, WOM i ładowacz czołowy, które są dostępne na życzenie, mają zapewnić ciągnikom Profi CVT wszechstronność i dynamikę.
Samochód osobowy uderzył w ciągnik rolniczy
Za większą zwrotność ciągnika odpowiada dodatkowo układ Quick Turn i przekładnia nawrotna Powershuttle.
Amortyzowana oś przednia, która stanowi seryjne wyposażenie, została opracowana pod kątem wysokich obciążeń i zapewnienia wysokiego komfortu jazdy oraz bezpieczeństwa przy poruszaniu się na polu, jak i na drodze.
Jak mądrze wybrać ubezpieczenie ciągnika rolniczego?
Drzwi z obu stron, automatyczny układ klimatyzacji, elektronicznie regulowany podłokietnik z Multicontrollerem, niski poziom hałasu wynoszący tylko 69 db(A) oraz wyśmienita widoczność wokół ciągnika jak i do góry poprzez panoramiczne okno dachowe, stanowią wyposażenie 4-słupkowej panoramicznej kabiny.
Po opuszczeniu fotela przez operatora, odjechaniu ciągnika zapobiega elektryczny hamulec postojowy.
John Deere 6155M – dane techniczne, opinie rolników
Podsumowując, ciągnik rolniczy Steyr Profi CVT to zaawansowana technika rolnicza, której dopełnienie stanowi fabryczny pakiet technologiczny S-TECH, na który składa się monitor z ekranem dotykowym, magistralą ISOBUS II, ISOBUS III, układem automatycznego prowadzenia S-Guide ii układem S-Turn zapewniającynajwyższą precyzję pracy i automatyzację czynności roboczych na pożądanym poziomie, odciążając tym samym operatora.
Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.