REKLAMA

Ciągniki STEYR Profi CVT z 6-cylindrowym kompaktowym silnikiem

Redakcja - Technika
25.11.2018
Lubię to
Lubię to
0
Super
Super
0
Haha
Haha
0
Smutny
Smutny
0
Szok
Szok
0
Zły
Zły
0
chat-icon 0

Producent ciągników rolniczych Steyr oferuje w sprzedaży od października nowy model ciągnika Profi CVT z 6-cylindrowym silnikiem o mocy znamionowej 145 KM.

fot. Steyr
REKLAMA

Producent ciągników rolniczych Steyr oferuje w sprzedaży od października nowy model ciągnika Profi CVT z 6-cylindrowym silnikiem o mocy znamionowej 145 KM.

Jak zapewnia producent, optymalny maszynę cechuje świetny stosunek mocy do masy i wyśmienite właściwości manewrowe. Steyr Profi CVT został wyposażony w bezstopniową przekładnię S-CONTROL™ CVT z podwójnym sprzęgłem i układem S-TRONIC. Całość dopełnia maksymalna wszechstronność dzięki opcjonalnemu przedniemu TUZ i WOM oraz dostępnemu na życzenie przedniemu ładowaczowi.

Sercem nowego modelu ciągnika jest silnik ECOTECH z turbosprężarką, chłodnicą międzystopniową, technologią Hi-eSCR i systemem zarządzania mocą silnika Power Plus, a moc znamionowa to 145 KM.

Optymalny stosunek mocy do masy to cecha wyróżniająca ten silnik. Właściwości manewrowe ciągnika Profi CVT uzyskano dzięki rozstawowi osi 2642 mm i promieniowi skrętu wynoszącemu w wersji z amortyzowaną osią przednią zaledwie 4,6 m. Parametry te sprawdzą się przy pracach z ładowaczem czołowym na małej przestrzeni oraz przy pielęgnacji terenów zielonych i w ogrodzie.

To, co wyróżnia bezstopniową przekładnię S-CONTROL™ CVT, to inteligentna współpraca hydraulicznych i mechanicznych komponentów, pozwalająca na maksymalnie oszczędną pracę bez uszczerbku dla mocy, a przekładnia z technologią podwójnego sprzęgła ma zapewnić doskonałe przenoszenie mocy bez przerywania siły pociągowej, a także odpowiednie przyspieszenie.

Przełożeniem i prędkością obrotową silnika steruje układ S-TRONIC - odpowiednio do zapotrzebowania na moc, zapewniając w ten sposób optymalne wykorzystanie mocy silnika przy jednoczesnej redukcji zużycia paliwa.

Aktywna blokada postojowa zdecydowanie zwiększa bezpieczeństwo podczas użytkowania: Jej zadanie to bezpieczne zatrzymanie ciągnika na pochyłości bez użycia hamulca, a następnie ruszenie z miejsca bez użycia sprzęgła.

TUZ tylny trzypunktowy, cztery elektronicznie sterowane tylne i trzy międzyosiowe zawory hydrauliki zewnętrznej oraz przedni zaczep, WOM i ładowacz czołowy, które są dostępne na życzenie, mają zapewnić ciągnikom Profi CVT wszechstronność i dynamikę.

Za większą zwrotność ciągnika odpowiada dodatkowo układ Quick Turn i przekładnia nawrotna Powershuttle.

Amortyzowana oś przednia, która stanowi seryjne wyposażenie, została opracowana pod kątem wysokich obciążeń i zapewnienia wysokiego komfortu jazdy oraz bezpieczeństwa przy poruszaniu się na polu, jak i na drodze.

Drzwi z obu stron, automatyczny układ klimatyzacji, elektronicznie regulowany podłokietnik z Multicontrollerem, niski poziom hałasu wynoszący tylko 69 db(A) oraz wyśmienita widoczność wokół ciągnika jak i do góry poprzez panoramiczne okno dachowe, stanowią wyposażenie 4-słupkowej panoramicznej kabiny.

Po opuszczeniu fotela przez operatora, odjechaniu ciągnika zapobiega elektryczny hamulec postojowy.

Podsumowując, ciągnik rolniczy Steyr Profi CVT to zaawansowana technika rolnicza, której dopełnienie stanowi fabryczny pakiet technologiczny S-TECH, na który składa się monitor z ekranem dotykowym, magistralą ISOBUS II, ISOBUS III, układem automatycznego prowadzenia S-Guide ii układem S-Turn zapewniającynajwyższą precyzję pracy i automatyzację czynności roboczych na pożądanym poziomie, odciążając tym samym operatora.

(rtr) Paweł Pąk

Lubię to
Lubię to
0
Super
Super
0
Haha
Haha
0
Smutny
Smutny
0
Szok
Szok
0
Zły
Zły
0
chat-icon 0

REKLAMA

Polecane

Komentarze (0)

Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin


REKLAMA

Zobacz więcej

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA