Deutz-Fahr AGROTRON 6165 – solidna technika i design od Giugaro
Wybór ciągnika rolniczego Deutz-Fahr AGROTRON może okazać się strzałem w dziesiątkę dzięki bogatej ofercie obejmującej kilkanaście modeli z silnikami o mocy od 156 do 226 KM, możliwością wyboru dwóch wariantów rozstawów osi, trzech rodzajów przekładni, dwóch typów kabin i szeregu dodatkowych opcji wyposażenia.
Wybór ciągnika rolniczego Deutz-Fahr AGROTRON może okazać się strzałem w dziesiątkę dzięki bogatej ofercie obejmującej kilkanaście modeli z silnikami o mocy od 156 do 226 KM, możliwością wyboru dwóch wariantów rozstawów osi, trzech rodzajów przekładni, dwóch typów kabin i szeregu dodatkowych opcji wyposażenia.
Ciągniki serii 6 to maszyny łączące innowacyjny design ze stajni samego Giorgetto Giugaro (który projektował m.in. wiele popularnych aut) oraz z nowoczesną technologią oferując wysoką wydajność i niezawodność, a także duży komfort jazdy.
Do gamy należy kilka różnorodnych maszyn wyposażonych w mocne silniki Deutz TCD z układem wtryskowym Common Rail o roboczym ciśnieniu 1600 bar, a dzięki układowi oczyszczania spalin DOC/EGR spełniają określone normy emisji spalin Tier 4i. Ponadto model 6150 posiada przekładnię CShift pozwalającą na proste i szybkie zmienianie biegów za pomocą joysticku bez użycia sprzęgła, czy konwencjonalnej dźwigni.
Silniki Serii 6 zostały całkowicie przeprojektowane pod pod kątem wymogów związanych z ochroną środowiska i redukcją kosztów eksploatacji. Mają krótszy czas reakcji, zapewniają większą rezerwę momentu obrotowego oraz możliwość rozruchu przy wyższym momencie obrotowym w niższym zakresie prędkości silnika.
Równocześnie zredukowano zużycie paliwa i AdBlue. Układy oczyszczania spalin wyposażono w EGR, katalizator SCR oraz pasywny DPF (filtr cząstek stałych). W porównaniu z filtrami aktywnymi, DPF z pasywną regeneracją posiada trzy zalety: brak wtrysku paliwa do filtra, mniejsza ilość wytwarzanego ciepła i szybsza regeneracja filtra.
Oznacza to zredukowane zużycie paliwa i niższe koszty eksploatacji, przy spełnieniu wszystkich norm w zakresie emisji spalin, również na etapie normy Euro 5. W modelach TTV odpowiednią sprawność silnika zapewnia także wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym , sterowany elektronicznie Electronic Visco.
Podstawowe ane techniczne ciągnika Deutz-Fahr Agrotron 6150
Długość: 4289-5119 mm
Szerokość: 2218-2543 mm
Wysokość: 2930-2980 mm
Rozstaw osi: 2647 mm
Prześwit: 360-410 mm
Masa na osi przedniej: 2150-2865 kg
Masa na osi tylnej: 3590-3695 kg
Masa całkowita: 6750 kg
Maksymalna dopuszczalna masa całkowita/z przodu/z tyłu: 9500/4200/7300 kg
Kąt skrętu kół: 52°
Rozmiar przednich opon: 540/65R24
Rozmiar tylnych opon: 600/65R38
SILNIK – Deutz TCD 6.1 L06 Tier 4i
Silnik 6-cylindrowy, Turbo Intercooler, elektroniczna regulacja silnika, wentylator wiskotyczny, filtr powietrza z wyrzutnikiem pyłów, rura wydechowa na słupku kabiny
Pojemność silnika: 6057 cm3
Ciśnienie w układzie Common Rail: 1600 bar
Moc maksymalna wg normy ECE R120: 112,8 kW/153 KM
Moc znamionowa przy 2100 obr/min wg normy ECE R120: 104 kW/141 KM
Moc maksymalna homologowana przy 2100 obr/min wg normy 2000/25/EC: 104 kW/141 KM
Znamionowa prędkość obrotowa silnika: 2100 obr/min
Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy: 1900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy przy 1600 obr/min: 605 Nm
Wzrost momentu obrotowego: 33%
Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.
wypisz wymaluj jak lambo
ten model i jego brat blizniak lambo to naprawdę fajne ekonomiczne sprzęty ciągniki rolnicze