Jubileuszowy Steyr Terrus w specjalnej stylizacji
Siedemdziesiąt lat temu w austriackiej miejscowości St. Valentin rozpoczęła się historia sukcesu marki STEYR Traktoren. Od samego początku przyświecały jej wartości takie jak innowacja, najwyższa jakość i niezawodność.

Siedemdziesiąt lat temu w austriackiej miejscowości St. Valentin rozpoczęła się historia sukcesu marki STEYR Traktoren. Od samego początku przyświecały jej wartości takie jak innowacja, najwyższa jakość i niezawodność.
Z okazji jubileuszu STEYR prezentuje swój okręt flagowy 6300 Terrus CVT w świątecznej, uszytej na miarę osłonie. Jubileuszowy model Terrus zostanie zaprezentowany wyłącznie na wystawie Agritechnica, na której czekać będzie na fana marki Steyr, który zostanie dumnym właścicielem tego unikatowego egzemplarza.

O wyzwaniach w rolnictwie na XVII Europejskim Kongresie Gospodarczym
Specjalna edycja przewiduje lakier w odcieniu perłowej bieli, jak również typowej dla marki STEYR czerwieni w połączeniu z matowym wykończeniem. Również obręcze kół polakierowane są na matowy odcień perłowej bieli.
We wnętrzu na przyszłego właściciela czeka dużo skórzanych wykończeń oraz jego imię wytłoczone na kolumnie kierownicy, w przypadku której również zachowano jubileuszowy design. Pokrycie tylne i podłokietniki obite są szarą skórą najwyższej jakości. Kierownica, na której środku widnieje logo upamiętniające jubileusz 70-lecia, nie tylko doskonale wygląda dzięki perforowanej skórze, ale również doskonale leży w dłoni. Spojrzenie przyciąga również czarna mata podłogowa z naklejonym logo jubileuszowym obramowana czerwonym nubukiem.

John Deere 6830 – charakterystyka modelu i opinie
STEYR 6300 Terrus CVT.
Również pod względem oszczędności modele Terrus CVT należą do najlepszych w swojej klasie. Zgodnie z raportem DLG-PowerMix zużycie ciągnika STEYR 6300 Terrus CVT wynosi zaledwie 249 g/kWh. Opłacalność, produktywność, przyjazność dla środowiska oraz najnowocześniejsze zarządzanie energią tworzą tu idealną symbiozę.
Układ oczyszczania spalin Hi-eSCR optymalizuje zużycie paliwa, a równocześnie poprawia moc i reakcję silnika. Optymalny punkt czasowy wtrysku, bez wprowadzania spalin do ponownego obiegu, nie obciąża ani silnika, ani układu chłodzenia. System nie wymaga filtra cząstek stałych, co przekłada się na dalsze obniżenie kosztów konserwacji.

Valmet 6100 – nieco zapomniany, ale wciąż robiący wrażenie 34-latek
Na życzenie dostępny jest wiodący w branży, wysokowydajny hamulec silnikowy z dławionym wydechem. Zapewnia on 40-procentowy wzrost mocy hamowania poprzez zatrzymanie dopływu paliwa, zamknięcie klapki wydechowej oraz ustawienie wentylatora silnika i turbosprężarki doładowującej eVGT na maksymalny opór.
W ten sposób zapotrzebowanie na hamowanie silnika, jak również hamowanego narzędzia lub przyczepy, zostaje zmniejszone. System chłodzenia zapewnia optymalną temperaturę roboczą silnika. Opcjonalny wentylator dwukierunkowy umożliwia zmianę kierunku strumienia powietrza.

Ursus C-385 (1969-1981) – pierwszy ciężki model polskiego producenta
W ten sposób chłodnica i jej kratka są automatycznie czyszczone, co zapewnia maksymalną wydajność chłodzenia.
W przypadku wentylatora dwukierunkowego z bezstopniowo regulowanymi łopatkami położenie łopatek dostosowane zostaje do zapotrzebowania na chłodzenie, aby osiągnąć efektywne chłodzenie, a równocześnie poprawić wydajność paliwową.
(rtr) pp / źródło: informacja prasowa Steyr

Gospodarstwo przyszłości – sprawdź co możesz wdrożyć już dziś.
Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.