McCormick X7.670 – zaawansowana technika w służbie rolnictwa
Model X7.670 jest wyposażony w sześciocylindrowy silnik BETAPOWER z wielozaworową technologią oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa o pojemności 6700 cm3, umocowany w stabilnej ramie, która redukuje poziom szumu i wibracji w kabinie.

Model X7.670 jest wyposażony w sześciocylindrowy silnik BETAPOWER z wielozaworową technologią oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa o pojemności 6700 cm3, umocowany w stabilnej ramie, która redukuje poziom szumu i wibracji w kabinie.
Traktory X7 posiadają odmienny rozstaw osi, co, jak deklaruje producent, pomaga maksymalnie zwiększyć stabilność oraz sterowność maszyny.
Silniki te spełniają wymagania norm emisji spalin Tier 4, dzięki systemowi SCR oraz technologii obróbki gazów spalinowych, która redukuje emisję spalin bez żadnego wpływu na wydajność silnika.
Sześciozakresowa skrzynia biegów PRO DRIVE posiada 24 przełożenia do przodu i do tyłu, w tym 4 półbiegi (Power Shift) załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem oraz rewers elektrohydrauliczny (Power Shuttle), który pozwala na zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła.
Sterowanie skrzynią odbywa się elektronicznie za pomocą przycisków „Push Button Shift Transmission” umieszczonych na wielofunkcyjnym podłokietniku. Jej cecha charakterystyczna to funkcja automatycznej zmiany biegów, która zapewnia wygodniejszą pracę na polu bądź w czasie transportu drogowego.
Skrzynia ma dodatkową opcję wyposażenia w tzw. biegi pełzające, które są bardzo przydatne w czasie zadań wymagających małej prędkości np. podczas zbiorów lub przygotowywania pól pod uprawę.
Tylny WOM jest elektronicznie sterowany i charakteryzuje się wymiennym wałkiem wielowypustowym o ilości 6 albo 21 wypustów, który oferuje 4 opcje prędkości 540/540E/1000/1000E rpm. Sterowanie WOM-em za pomocą układu elektronicznego zapewnia bezproblemowe uruchomienie maszyny.
Zamknięty układ hydrauliczny wzbogacony zaawansowanymi funkcjami zapewnia wysoką wydajność oraz niezawodność. Został wyposażony w pompę o zmiennej wydajności z natężeniem przepływu 123 l/min, zasilającą do sześciu elektrohydraulicznych zewnętrznych zaworów.
Elektrohydrauliczny podnośnik z funkcją pływania na opuszczonych cięgnach zapewnia udźwig maksymalny do 9300 kg oraz umożliwia precyzyjną kontrolę maszyn. Ciągnik McCormick został również wyposażony w system RCS (Ride Control System), który chroni maszynę oraz redukuje wstrząsy przy układzie 3-punktowego zawieszenia w czasie transportu. Czujnik radarowy nie tylko poprawi przyczepność, ale zredukuje także ryzyko poślizgu kół ciągnika w trudnych warunkach.
Świetną wszechstronność zapewnia przedni podnośnik (TUZ – umożliwia udźwig aż do 3500 kg) oraz przedni WOM. Z przodu dostępne są przełączniki podnoszenia i opuszczania aby ułatwić przyłączanie bądź odłączanie maszyn. Przednia oś wyposażona jest w sztywne zawieszenie lub opcjonalnie w niezależne zawieszenie ECS sterowane elektrohydrauliczne, które umożliwia kąt skrętu 55°, zapewniając tym samym doskonałą zwrotność.
W kabinie PREMIERE CAB została użyta najnowocześniejsza technologia, która stwarza bardzo funkcjonalne i ergonomiczne miejsce dla operatora z tak umiejscowionymi przełącznikami, żeby zapewnić maksymalny komfort oraz prostotę obsługi pojazdu. Wnętrze charakteryzuje się bardzo wysoką jakością ze starannym wykończeniem detali, które dodatkowo zapewniają większą wygodę dla operatora.
Portal rolniczy www.okiemrolnika.pl przygotowuje codziennie wiadomości rolnicze oraz informacje ważne dla Polskiego rolnika, w szczególności: technika rolnicza, uprawa, zwierzęta, prawo i finanse oraz „więcej niż rolnictwo”.
(rtr) rp / źródło: McCormick
Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.