REKLAMA

Nowe modele ciągników New Holland T6

New Holland ponformował o poszerzeniu gamy ciągników T6 o dwa nowe modele z 6-cylindrowym silnikiem: T6.180 Auto Command™ i T6.180 Dynamic CommandTM.

fot. New Holland Agriculture
21 listopada 2018 chat-icon0

REKLAMA
New Holland szczyci się chlubną tradycją lidera w tym segmencie, oferując wiele unikatowych maszyn. Nowy, wszechstronny model z 6-cylindrowym silnikiem pozwala wznieść się na nowy poziom wydajności dzięki zwiększeniu momentu obrotowego i udziału hamowania silnikiem, a ponadto większej stabilności. Aktualnie nasi klienci mogą wybierać spośród największej oferty ciągników T6 i znaleźć model spełniający wymogi ich gospodarstwa – mówi Sean Lennon, dyrektor działu ciągników w New Holland Agriculture

Mariaż mocnego 6-cylindrowego silnika i wyróżnionych nagrodami przekładni Auto Command i Dynamic Command

Nowe modele z 6-cylindrowym, potężnym silnikiem NEF o pojemności skokowej 6,7 l pozwalają osiągnąć nowy poziom wydajności w serii T6. Ten renomowany silnik NEF jest już od dawna z powodzeniem stosowany w ciągnikach serii T6 i T7.

REKLAMA
Nowy silnik cechuje wysoka sprawność dzięki optymalizacji procesu spalania bez recyrkulacji gazów spalinowych. Zastosowanie w silniku opatentowanego i bezobsługowego układu neutralizacji spalin Hi-eSCR umożliwia spełnienie wymogów normy Stage IV.

Zastosowany w modelu T6.180 6-cylindrowy silnik T6.180 rozwija nawet o 12% wyższy moment obrotowy niż 4-cylindrowe silniki już przy niskiej prędkości obrotowej, co jest szczególnie przydatne podczas prac wymagających dużej siły uciągu, oraz wyższy moment obrotowy w średnim zakresie prędkości, co z kolei zwiększa osiągi silnika przy pracach transportowych i polowych.

Nowy 6-cylindrowy silnik rozwija maksymalny moment obrotowy wynoszący 740 Nm przy prędkości obrotowej 1500 obr/min, podczas gdy silnik 4-cylindrowy pozwalał osiągnąć moment obrotowy 700 Nm.

Ponadto większa pojemność skokowa nowego silnika zapewnia o 50% większą moc hamowania niż w przypadku 4-cylindrowego silnika, co zapewnia wyższą skuteczność hamowania silnikiem przy jeździe z górki podczas wykonywania prac polowych i transportu.

REKLAMA
Nowe modele ciągnika T6 potwierdzają siłę marki New Holland w segmencie ciągników z 6-cylindrowym silnikiem

Wprowadzając na rynek nowe modele T6 New Holland potwierdza swoją tradycyjną pozycję lidera w segmencie ciągników z 6-cylindrowym silnikiem o mocy od 100 do 150 KM.

Nawiązuje ona do bogatej tradycji sięgającej czasów ciągników serii Ford 10 i 40, aż po wprowadzony w 2013 r. model T6. Aktualnie New Holland jest jedynym producentem posiadającym w tym segmencie ciągnik z 6-cylindrowym silnikiem.

Model

REKLAMA
Liczba cylindrów

T6 Electro Command

T6 Dynamic Command

T6 Auto Command

REKLAMA
Moc maksymalna (KM)

Moc znamionowa (KM)

(* z funkcją EPM)

T6.125

REKLAMA
4

X

125

116

REKLAMA
T6.145

4

X

X

REKLAMA
X

145*

116

T6.155

REKLAMA
4

X

X

X

REKLAMA
155*

125

T6.165

4

REKLAMA
X

X

X

165*

REKLAMA
135

T6.175

4

X

REKLAMA
X

X

175*

145

REKLAMA
T6.180

6

X

NOWOŚĆ

REKLAMA
NOWOŚĆ

175*

145

REKLAMA
Maksymalna skuteczność i wydajność dzięki magistrali ISOBUS

Modele ciągników T6 Auto Command i Dynamic Command można zamówić z magistralą ISOBUS klasy 3, która umożliwia komunikację pomiędzy narzędziem i ciągnikiem oraz sterowanie WOM-em, zaczepem, układem EHR, układem kierowniczym, prędkością jazdy oraz przednim TUZ-em i WOM-em ciągnika poprzez narzędzie.

Jeśli np. do ciągnika będzie podłączona prasa rolująca marki New Holland z systemem IntelliBale™, prasa będzie mogła zatrzymać ciągnik po wykonaniu beli, wyrzucić ją i zamknąć klapę tylną. Operator będzie musiał tylko nacisnąć przycisk zmiany kierunku jazdy, aby powrócić do belowania.

(rtr) jp / źródło: New Holland Agriculture


REKLAMA

Polecane

Komentarze (0)

Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin


REKLAMA

Zobacz więcej

Kubota L2501 – czy to dobry wybór dla sadowników?

Redakcja 22 maja 2023 chat-icon0

> Ciągnik Kubota L2501 to godny następca modelu L5040, który był jedną z popularniejszych japońskich maszyn wśród polskich rolników. Nowa pojazd zyskał odświeżony wygląd, wygodniejszą kabinę i bardziej ekologiczną konstrukcję.

> Maszyna jest wprost stworzona do pracy w sadzie. Posiada płaską podłogę, ergonomiczny kształt kabiny oraz wąski rozstaw kół.

> Popularność Kuboty wynika z prostoty obsługi, niskiej awaryjności oraz możliwości pracy nawet przy dużym obciążeniu.

Co zmieniło się wraz z wprowadzeniem modelu L2501?

Poprzednikiem Kuboty L2501 jest ciągnik oznaczony numerem L5040, który miał swoją premierę w 2012 roku. Przez wielu użytkowników jest często określany jako zwinna i mocna maszyna o prostej, kompaktowej konstrukcji. Maszyna dysponuje silnikiem 50,8 i napędem 4x4. Jest dosyć wąska - jej rozstaw to zaledwie 145 cm, a mimo to została wyposażona w przestronną kabinę, w której zainstalowano płaską po

REKLAMA

ARiMR: Pomoc dla pszczelarzy – wnioski do 31 maja

Redakcja - Prawo i Finanse 12 maja 2023 chat-icon1

To już drugi miesiąc przyjmowania wniosków o wsparcie do przezimowanych rodzin pszczelich z budżetu krajowego w ramach pomocy de minimis w rolnictwie. O tę formę pomocy można się starać do 31 maja 2023 roku.

Stawka płatności w bieżącym roku wynosi 50 złotych do przezimowanej rodziny pszczelej, a dotychczas do placówek ARiMR wpłynęło ponad 25 tys. wniosków, których nabór trwa od 1 kwietnia do 31 maja 2023 r. Najwięcej pszczelarzy zrobiło to dotychczas na Lubelszczyźnie, Podkarpaciu i w Małopolsce.

Ta forma dofinansowania dedykowana jest hodowcom pszczół mogą się ubiegać hodowcy pszczół prowadzącym działalność nadzorowaną, wpisanym do rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii i ewidencji producentów Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

W sytuacji gdy pszczelarz chce otrzymać pomoc, a nie jest zarejestrowany w ARiMR, będzie musiał wystąpić o nadanie numeru ewidencyjnego. Trzeba to zrobić najpóźniej

REKLAMA