– New Holland szczyci się chlubną tradycją lidera w tym segmencie, oferując wiele unikatowych maszyn. Nowy, wszechstronny model z 6-cylindrowym silnikiem pozwala wznieść się na nowy poziom wydajności dzięki zwiększeniu momentu obrotowego i udziału hamowania silnikiem, a ponadto większej stabilności. Aktualnie nasi klienci mogą wybierać spośród największej oferty ciągników T6 i znaleźć model spełniający wymogi ich gospodarstwa – mówi Sean Lennon, dyrektor działu ciągników w New Holland Agriculture
Mariaż mocnego 6-cylindrowego silnika i wyróżnionych nagrodami przekładni Auto Command i Dynamic Command
Nowe modele z 6-cylindrowym, potężnym silnikiem NEF o pojemności skokowej 6,7 l pozwalają osiągnąć nowy poziom wydajności w serii T6. Ten renomowany silnik NEF jest już od dawna z powodzeniem stosowany w ciągnikach serii T6 i T7.
Nowy silnik cechuje wysoka sprawność dzięki optymalizacji procesu spalania bez recyrkulacji gazów spalinowych. Zastosowanie w silniku opatentowanego i bezobsługowego układu neutralizacji spalin Hi-eSCR umożliwia spełnienie wymogów normy Stage IV.
Zastosowany w modelu T6.180 6-cylindrowy silnik T6.180 rozwija nawet o 12% wyższy moment obrotowy niż 4-cylindrowe silniki już przy niskiej prędkości obrotowej, co jest szczególnie przydatne podczas prac wymagających dużej siły uciągu, oraz wyższy moment obrotowy w średnim zakresie prędkości, co z kolei zwiększa osiągi silnika przy pracach transportowych i polowych.
Nowy 6-cylindrowy silnik rozwija maksymalny moment obrotowy wynoszący 740 Nm przy prędkości obrotowej 1500 obr/min, podczas gdy silnik 4-cylindrowy pozwalał osiągnąć moment obrotowy 700 Nm.
Ponadto większa pojemność skokowa nowego silnika zapewnia o 50% większą moc hamowania niż w przypadku 4-cylindrowego silnika, co zapewnia wyższą skuteczność hamowania silnikiem przy jeździe z górki podczas wykonywania prac polowych i transportu.
Nowe modele ciągnika T6 potwierdzają siłę marki New Holland w segmencie ciągników z 6-cylindrowym silnikiem
Wprowadzając na rynek nowe modele T6 New Holland potwierdza swoją tradycyjną pozycję lidera w segmencie ciągników z 6-cylindrowym silnikiem o mocy od 100 do 150 KM.
Nawiązuje ona do bogatej tradycji sięgającej czasów ciągników serii Ford 10 i 40, aż po wprowadzony w 2013 r. model T6. Aktualnie New Holland jest jedynym producentem posiadającym w tym segmencie ciągnik z 6-cylindrowym silnikiem.
Model
|
Liczba cylindrów
|
T6 Electro Command
|
T6 Dynamic Command
|
T6 Auto Command
|
Moc maksymalna (KM)
|
Moc znamionowa (KM)
|
(* z funkcją EPM)
|
T6.125
|
4
|
X
|
|
|
125
|
116
|
T6.145
|
4
|
X
|
X
|
X
|
145*
|
116
|
T6.155
|
4
|
X
|
X
|
X
|
155*
|
125
|
T6.165
|
4
|
X
|
X
|
X
|
165*
|
135
|
T6.175
|
4
|
X
|
X
|
X
|
175*
|
145
|
T6.180
|
6
|
X
|
NOWOŚĆ
|
NOWOŚĆ
|
175*
|
145
|
Maksymalna skuteczność i wydajność dzięki magistrali ISOBUS
Modele ciągników T6 Auto Command i Dynamic Command można zamówić z magistralą ISOBUS klasy 3, która umożliwia komunikację pomiędzy narzędziem i ciągnikiem oraz sterowanie WOM-em, zaczepem, układem EHR, układem kierowniczym, prędkością jazdy oraz przednim TUZ-em i WOM-em ciągnika poprzez narzędzie.
Jeśli np. do ciągnika będzie podłączona prasa rolująca marki New Holland z systemem IntelliBale™, prasa będzie mogła zatrzymać ciągnik po wykonaniu beli, wyrzucić ją i zamknąć klapę tylną. Operator będzie musiał tylko nacisnąć przycisk zmiany kierunku jazdy, aby powrócić do belowania.
(rtr) jp / źródło: New Holland Agriculture
Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.