Polskie stoisko narodowe na targach Speciality Food w ZEA
Ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu Państw, w tym kilkanaście firm polskich szukało kontrahentów na Bliskim Wschodzie podczas zakończonych wczoraj targów Speciality Food w Dubaju, łączących poprzez trzy wydarzenia wystawiennicze – Speciality Food Festival, Yummex i Seafex – trzy obszary produkcji spożywczej – produkty ekskluzywne, słodycze i owoce morza.

Ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu Państw, w tym kilkanaście firm polskich szukało kontrahentów na Bliskim Wschodzie podczas zakończonych wczoraj targów Speciality Food w Dubaju, łączących poprzez trzy wydarzenia wystawiennicze – Speciality Food Festival, Yummex i Seafex – trzy obszary produkcji spożywczej – produkty ekskluzywne, słodycze i owoce morza.
Dominują wystawcy z branży słodyczowej, ciastkarskiej, owocowej (z produktami liofilizowanymi), producenci czekolady, soków i syropów owocowych. Targi – określane mianem małego Gulfood'u - to okazja do zaprezentowania swojej oferty w Dubaju i szansa na dotarcie do kontrahentów z krajów Zatoki Perskiej.

John Deere 6155M – dane techniczne, opinie rolników
Na stoisku narodowym ARR swoją ofertę prezentuje 8 wystawców: Arsenal, Elena, Magura Marketing, Mix Expert, Speed Trade International, SPS Handel, Sweet Brands i Victoria Cymes. Przed rozpoczęciem targów przedsiębiorcy uczestniczyli w spotkaniach B2B z przedstawicielami lokalnych i globalnych sieci handlowych oraz dystrybutorów działających w sektorze HoReCa.
Stoisko odwiedzają nie tylko Arabowie i Hindusi – prężnie działający w sferze dystrybucji detalicznej, ale i Polacy mieszkający w Dubaju, dla których jest to okazja do skosztowania ojczystych wyrobów.

Zamiast silosów: suszarnie Pedrotti, mobilne lub stacjonarne
(rpf) rp / źródło: ARR
Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.