REKLAMA

Polskie stoisko narodowe na targach Speciality Food w ZEA

Redakcja - Prawo i Finanse
11.11.2016
chat-icon 0

Ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu Państw, w tym kilkanaście firm polskich szukało kontrahentów na Bliskim Wschodzie podczas zakończonych wczoraj targów Speciality Food w Dubaju, łączących poprzez trzy wydarzenia wystawiennicze – Speciality Food Festival, Yummex i Seafex – trzy obszary produkcji spożywczej – produkty ekskluzywne, słodycze i owoce morza.

ARR
REKLAMA

Ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu Państw, w tym kilkanaście firm polskich szukało kontrahentów na Bliskim Wschodzie podczas zakończonych wczoraj targów Speciality Food w Dubaju, łączących poprzez trzy wydarzenia wystawiennicze – Speciality Food Festival, Yummex i Seafex – trzy obszary produkcji spożywczej – produkty ekskluzywne, słodycze i owoce morza.

Dominują wystawcy z branży słodyczowej, ciastkarskiej, owocowej (z produktami liofilizowanymi), producenci czekolady, soków i syropów owocowych. Targi – określane mianem małego Gulfood'u - to okazja do zaprezentowania swojej oferty w Dubaju i szansa na dotarcie do kontrahentów z krajów Zatoki Perskiej.

Na stoisku narodowym ARR swoją ofertę prezentuje 8 wystawców: Arsenal, Elena, Magura Marketing, Mix Expert, Speed Trade International, SPS Handel, Sweet Brands i Victoria Cymes. Przed rozpoczęciem targów przedsiębiorcy uczestniczyli w spotkaniach B2B z przedstawicielami lokalnych i globalnych sieci handlowych oraz dystrybutorów działających w sektorze HoReCa.

Stoisko odwiedzają nie tylko Arabowie i Hindusi – prężnie działający w sferze dystrybucji detalicznej, ale i Polacy mieszkający w Dubaju, dla których jest to okazja do skosztowania ojczystych wyrobów.

(rpf) rp / źródło: ARR

chat-icon 0

REKLAMA

Polecane

Komentarze (0)

Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin


REKLAMA

Zobacz więcej

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA