REKLAMA

Seniorze, nie daj się oszukać!

Redakcja - Prawo i Finanse
29.11.2018
chat-icon 0

Seniorze, nie daj się oszukać – to kampania UOKiK mająca na celu popularyzację wiedzy konsumenckiej wśród osób starszych i ostrzeganie ich przed nieuczciwymi praktykami niektórych przedsiębiorców. Partnerem akcji został KRUS.

fotolia
REKLAMA

Seniorze, nie daj się oszukać – to kampania UOKiK mająca na celu popularyzację wiedzy konsumenckiej wśród osób starszych i ostrzeganie ich przed nieuczciwymi praktykami niektórych przedsiębiorców. Partnerem akcji został KRUS.

Kampania ma szczególne znaczenie w okresie przedświątecznym, kiedy to nieuczciwe praktyki rynkowe wobec konsumentów nasilają się.

- Mam nadzieję, że włączenie się Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego do kampanii – jako jej partnera – przyczyni się do ograniczenia tych niepożądanych zdarzeń, na które narażeni są również rolnicy. Poprzez sieć oddziałów i placówek terenowych KRUS będziemy docierać z przesłaniem kampanii do naszych ubezpieczonych i świadczeniobiorców, w tym również do seniorów – powiedziała podczas inauguracji kampanii Aleksandra Hadzik, prezes KRUS.

Podczas kampanii seniorzy przestrzegani są przed zawieraniem umów na pokazach, gdyż często ukrytym celem takich spotkań jest sprzedaż produktów (pościeli, garnków czy urządzeń medycznych) które nie są warte swojej ceny. Na co jeszcze powinno się uważać? Na firmy, które proponują niższe rachunki za gaz, prąd czy telefon. Zawierając z nimi umowę można ponieść dotkliwe straty finansowe. Seniorzy powinni pamiętać, że można odstąpić od umowy w ciągu 14 dni jeśli podpisana została w domu lub dotyczyła zakupu produktu na pokazie.

(rpf) Elżbieta Mikołajczyk / Źródło: KRUS

chat-icon 0

REKLAMA

Polecane

Komentarze (0)

Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin


REKLAMA

Zobacz więcej

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA