Używany jak nowy – dlaczego warto regularnie sprawdzać stan techniczny ciągnika?
Ciągniki używane cieszą się w naszym kraju niesłabnącym zainteresowaniem. Kontrola używanej maszyny i serwis po zakupie pozwala utrzymać ją w dobrym stanie technicznym przez dłuższy okres i uzyskać wyższą wartość na rynku wtórnym przy kolejnej odsprzedaży.
Ciągniki używane cieszą się w naszym kraju niesłabnącym zainteresowaniem. Kontrola używanej maszyny i serwis po zakupie pozwala utrzymać ją w dobrym stanie technicznym przez dłuższy okres i uzyskać wyższą wartość na rynku wtórnym przy kolejnej odsprzedaży.
Mulczowanie – cena za godzinę
Jak odstraszyć jarzębia od kur – skuteczne sposoby
Co ciekawe, największym zainteresowaniem cieszą się ciągniki ponad 20-letnie – zarejestrowanych 9 054 szt., w poprzednim roku zarejestrowano też dokładnie 5 492 szt. ciągników liczących sobie 11-20 lat.
Sprawdzenie stanu technicznego pozwoli nie tylko uniknąć przykrych niespodzianek w czasie pracy, ale też utrzymać wysoką wartość maszyny, co jest szczególnie ważne w przypadku ewentualnej kolejnej odsprzedaży na rynku wtórnym.
Podział działki rolnej z warunkami zabudowy krok po kroku
Coraz mniej zainteresowanych nowymi ciągnikami rolniczymi
- Dlatego też, zanim skierujemy maszynę do codziennej pracy, warto przeprowadzić przegląd, podczas którego specjaliści nie tylko wymienią filtry i olej, lecz także precyzyjnie zbadają jej stan techniczny. To pozwoli uniknąć przykrych niespodzianek i przestojów w pracy w momencie, gdy ciągnik będzie najbardziej potrzebny w polu - mówi Mariusz Zieliński, Dyrektor Obsługi Posprzedażowej w John Deere Polska.
Ponadto obok sprawdzenia zużycia lub uszkodzenia głównych elementów mechanicznych, podczas przeglądu specjaliści upewnią się, czy zainstalowane są wszystkie wymagane aktualizacje oprogramowania, aby zoptymalizować koszty eksploatacji, np. zużycie paliwa.
Simmeringi – budowa i zastosowanie
Dobrym momentem na przeprowadzenie gruntownego przeglądu jest czas jesienno-zimowy. Koniec jednego sezonu powinien być dla rolników początkiem przygotowań do kolejnego. Jest to czas, kiedy prace polowe zostały zakończone i warto wówczas zadbać o stan techniczny maszyn, których sprawność będzie kluczowa do ciężkich zabiegów polowych w nowym sezonie.
Pełna wiedza to podstawa
Zbiornik na RSM – co warto o nich wiedzieć?
Plan nawożenia na wiosnę 2025 – jak dobrze zaplanować budżet?
Pijany traktorzysta wjechał w drzewo. Po chwili stało się coś niebywałego…
Naprawy są przeprowadzane przy uzyciu oryginalnych części lub fabrycznie regenerowanych podzespołów w programie „Reman”. Oryginalnie regenerowane podzespoły sa objęte gwarancją producenta i ich koszt zakupu jest niższy o co najmniej 20%. W programie „Reman” kupując fabrycznie regenerowany podzespół, należy zdać uszkodzony element w autoryzowanym punkcie sprzedaży.
Gospodarstwo przyszłości – sprawdź co możesz wdrożyć już dziś.
Kuc szetlandzki – opis, hodowla, cena
Maszyna poddawana regularnym przeglądom, naprawiana z użyciem oryginalnych części będzie cieszyć się większym zainteresowaniem na rynku wtórnym, a dodatkowo jej wartość będzie wyższa w porównaniu z maszyną naprawianą za pomocą zamienników w nieautoryzowanych serwisach.
Dodatkowy program „Sprawdź i podłącz” („Inspect and Connect”) otwiera możliwości szerszej współpracy z dealerem w zakresie śledzenia i planowania procesu konserwacji ciągnika tak, aby był on zawsze w optymalnym stanie i gotowy do pracy.
Program „Sprawdź i podłącz” dotyczy maszyn przygotowanych do telematycznego systemu JD Link i umożliwia bezpłatną aktywację JD Link na rok w maszynie, w której przeprowadzono Expert Check i dokonano w niej koniecznych napraw.
Niższa liczba awarii, krótszy czas napraw, ale też optymalizacja zużycia oleju napędowego, podniesienia wydajności i precyzji pracy to główne zalety uczestnictwa w tym programie.
(rtr) pp / informacja prasowa John Deere
Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.