REKLAMA

Zetor serii Major – sprawdzi się w małych i średnich gospodarstwach

Redakcja - Technika
17.05.2017
Lubię to
Lubię to
0
Super
Super
0
Haha
Haha
0
Smutny
Smutny
0
Szok
Szok
0
Zły
Zły
0
chat-icon 0

Zetor serii Major to uniwersalny ciągnik rolniczy, którego cechą charakterystyczną jest bardzo dobry stosunek ceny do prezentowanej mocy.

fot. Zetor
REKLAMA

Zetor serii Major to uniwersalny ciągnik rolniczy, którego cechą charakterystyczną jest bardzo dobry stosunek ceny do prezentowanej mocy.

Sprawdzi się w pracy z maszynami rolniczymi oraz jako środek transportu. Traktor Major to pojazd przeznaczony do małych i rodzinnych gospodarstw rolnych, doskonale może sprawdzić się także w przypadku drobnych prac wykonywanych na obszarze leśnym, a także prac komunalnych. Producent deklaruje, że Major to traktor na lata - niezawodny, o dużej mocy i prosty w obsłudze.

Silnik w Zetorze z serii Major to sprawdzona czterocylindrowa jednostka napędowa o mocy od 60 do 80 KM, radzący sobie dobrze nawet w trudnych warunkach.

Silnik cechuje niskie zużycie paliwa, wysoka niezawodność oraz prosta konstrukcja. Operator traktora z pewnością doceni niskie koszty jego eksploatacji, zaś podczas serwisowania nieoceniona okaże się prostota jego obsługi.

Traktory Major wyposażono w czterostopniową, w pełni zsynchronizowaną przekładnię nawrotną oraz trzystopniową przekładnię redukcyjną. Odpowiednie stopniowanie biegów zawsze utrzymuje odpowiednią prędkość silnika, zarówno podczas pracy w polu, jak i transportu, utrzymując w ten sposób niskie zużycie paliwa.

Traktor Zetor Major jest wyposażony w hydraulikę o regulacji mechanicznej. Wyróżnia ją wysoka siła udźwigu oraz równomierna regulacja obniżania, zapewniająca niezawodne i nieskomplikowane sterowanie. Funkcja blokady hydrauliki staje się nieoceniona podczas transportowania narzędzi.

Podstawowe dane techniczne ciągników rolniczych Zetor Major:

- Moc: 60 do 80 KM.

- Pojemność silnika 2,9 litra

- Silnik o zapłonie samoczynnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail.

- Katalizator utleniający DOC (bez filtra cząstek stałych DPF, bez mocznika).

- Chłodzenie zewnętrznego systemu recyrkulacji spalin (EGR) zapewnia stałą moc nawet w trudnych warunkach.

- Zoptymalizowane spalanie w silniku prowadzi do niższego obciążenia cieplnego, niższego zużycia paliwa i większej siły pociągowej.

(rtr) pp / na podstawie materiałów firmy Zetor

chat-icon 0

REKLAMA

Polecane

Komentarze (0)

Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin


REKLAMA

Zobacz więcej

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA