REKLAMA

Dodatkowe korzyści dla użytkowników Valtry

Redakcja
05.12.2017
chat-icon 0

Od 1 grudnia 2017, AGCO uruchomia dodatkową usługę PREMIUM dla posiadaczy ciągników Valtra.

fot. Agco
REKLAMA

Od 1 grudnia 2017, AGCO uruchomia dodatkową usługę PREMIUM dla posiadaczy ciągników Valtra.

Jest to telefoniczna obsługa klienta czynna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Posiadacze ciągników Valtra dzwoniąc po numer +48 61 66 11 222 mogą zadawać dowolne pytania, czy też zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące produktów i usług oferowanych przez sieć dealerską Valtry.

– Telefoniczna obsługa klienta czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu to nasz kolejny krok mający na celu podniesienie jakości oferowanych przez sieć dealerską Valtry usług. Dzięki możliwości kontaktu telefonicznego chcemy jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta i zacieśnić z nim więzi, aby czuł że może na nas liczyć w każdej sytuacji. Jest to dla nas także nieoceniona możliwość poznania jego potrzeb oraz opinii, które są dla nas tak niezwykle istotne - skomentował Grzegorz Wawrzynkiewicz, Manager, Field Service, Poland.

Numer telefonu czynny jest 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku.

(rtr) Informacja prasowa AGCO

chat-icon 0

REKLAMA

Polecane

Komentarze (0)

Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.

Zamieszczając komentarz akceptujesz regulamin


REKLAMA

Zobacz więcej

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA