STEYR CVT – co do zaoferowania ma udoskonalona seria ciągników z Austrii?
Nowa, udoskonalona oś przednia zapewnia znacznie lepsze prowadzenie na drodze, a dzięki temu zwiększa bezpieczeństwo prac transportowych i podczas dojazdu na miejsce pracy.
Nowa, udoskonalona oś przednia zapewnia znacznie lepsze prowadzenie na drodze, a dzięki temu zwiększa bezpieczeństwo prac transportowych i podczas dojazdu na miejsce pracy.
Maksymalna dopuszczalna masa ciągnika STEYR CVT wzrosła o jedną tonę. Układ Quick Turn II umożliwia ustawienie przełożenia układu kierowniczego. Indywidualnie przyporządkować można także przyciski na Multicontrollerze.
John Deere 6830 – charakterystyka modelu i opinie
Producent zaznacza, że już od prawie 20 lat ciągniki STEYR CVT czują się na polu jak u siebie w domu. Ich wydajność przekonała tysiące rolników, którzy od 1998 r. nabyli ponad 40000 egzemplarzy ciągników CVT.
{gallery}galerie/STEYR_CVT{/gallery}
Najnowsza generacja również przy jeździe po drodze może być przykładem do naśladowania dla innych. Ciągniki zawdzięczają to nowej, udoskonalonej osi przedniej, którą wyróżnia szereg praktycznych zalet.
Ursus C-355 bohaterem wyprawy z 1972 roku
Zoptymalizowane ruszanie w połączeniu z precyzyjnym, lekko pracującym układem kierowniczym zwiększają komfort jazdy i ograniczają zmęczenie operatora. Aby zwiększyć przyczepność ciągnika na drodze, amortyzacja osi przedniej działa w obu kierunkach. Pozwala to na skuteczniejsze tłumienie drgań, powodowanych np. przez ciężkie narzędzia uprawowe.
Nowości dotyczą również uniwersalnych zastosowań, jak np. w układzie kierowniczym. Układ Quick Turn II umożliwia ustawienie przełożenia układu kierowniczego – np. poprzez ustawienie 1,5 obrotów kierownicy w celu osiągnięcia maksymalnego skrętu kół do prac wykonywanych ładowaczem czołowym, a do transportu drogowego - 3 obrotów kierownicy. Działanie układu Quick Turn II można również zaprogramować w układzie sterowania jazdą na uwrociu Easy Tronic.
Komfortowy dzień roboczy
Tragiczne skutki zderzenia motocykla z ciągnikiem rolniczym. Nie żyją dwie osoby
Dzięki magistrali ISOBUS klasy III narzędzie może teraz również sterować ciągnikiem, zatrzymywać go i kierować jego jazdą. Do przycisków na Multicontrollerze można indywidualnie przypisać funkcje związane z magistralą ISOBUS. Małym,nowym elementem wyposażenia jest umieszczony na monitorze wskaźnik obrotów ustawionych za pomocą ręcznej przepustnicy.
Komfortowy widok do tyłu zapewnia dodatkowe szerokokątne lusterko wsteczne. Obraz w czasie rzeczywistym z nawet trzech kamer wideo (umieszczonych na przykład z tyłu przyczepy lub prasy) można wyświetlać na monitorze S-TECH 700.
Stare ale jare: Ursus 1614
W nowym ciągniku STEYR CVT zawory hydrauliki zewnętrznej są oznakowane tymi samymi kolorami jak odpowiednie elementy obsługowe w kabinie, co pozwala ograniczyć pomyłki. Maksymalna dopuszczalna masa ciągnika STEYR CVT wzrosła o dobrą tonę: w modelach 6150 - 6175 CVT wynosi ona aktualnie 11,5 tony, a w modelach 6185 - 6240 CVT - 14 ton.
Precyzyjne rolnictwo
Zintegrowany z podłokietnikiem monitor S-TECH 700 jest łatwy w obsłudze dzięki ekranowi dotykowemu. Alternatywnie można go zamontować także na szynie w oknie z prawej strony.
Fendt 313 Vario – komfort w polu i na drodze
Oprócz automatyzacji wszystkich kluczowych funkcji traktora monitor S-TECH zapewnia optymalne przebiegi pracy i jednocześnie tworzy przegląd wykonanej już pracy, zużycia paliwa i wielu innych przydatnych informacji. Układ sterowania jazdą na uwrociu Easy Tronic II umożliwia automatyzację czynności obsługowych, zwiększając w ten sposób efektywność i dzienną wydajność ciągnika, a tym samym również operatora.
Płynna wydajność
Ciągnik rolniczy – kupić czy wynająć?
Koncepcja silnika ECOTECH, która dzięki przyjaznemu dla środowiska systemowi Hi-eSCR wprowadzonemu w silniku dieslowskim z turbodoładowaniem o poj. 6,7 litra z wtryskiem Common Rail spełnia wymogi unijnych norm emisji etapu IV, gwarantuje dużą opłacalność.
System zarządzania mocą silnika PowerPlus zapewnia dodatkową moc podczas transportu, prac wykonywanych za pomocą WOM-u i układu hydraulicznego. Uruchomienie systemu PowerPlus pozwala uzyskać dodatkową moc silnika wynoszącą nawet 45 KM. Z systemu PowerPlus można także korzystać podczas zastosowań pracy WOM-em na biegu wstecznym.
Żadnych przerw w przenoszeniu mocy
Valmet 6100 – nieco zapomniany, ale wciąż robiący wrażenie 33-latek
Klasyczna seria ciągników CVT obejmuje aktualnie siedem modeli z 6-cylindrowym silnikiem o mocy od 150 do 240 KM. Klienci mogą również cieszyć się komfortem płynnej jazdy, wybierając któryś z trzech modeli ciągników Profi CVT z 4-cylindrowym silnikiem o mocy od 110 do 130 KM.
Samochód osobowy uderzył w ciągnik rolniczy
(rtr) źródło: Steyr
Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.