Całkowicie nowe ciągniki serii „A” od Valtry
Nowa Valtra serii A jest pierwszym ciągnikiem czwartej generacji Valtry dostępnym na całym świecie, wytwarzanym zarówno w Finlandii jak i w Brazylii.
Nowa Valtra serii A jest pierwszym ciągnikiem czwartej generacji Valtry dostępnym na całym świecie, wytwarzanym zarówno w Finlandii jak i w Brazylii.
Czwarta generacja serii A to zupełnie nowy ciągnik, który – jak zapewnia producent - odzwierciedla wartości marki Valtra oparte na obietnicy skierowanej do wszystkich klientów: Your Working Machine.
Stare ale jare: Ursus 1614
Nowe kompaktowe silniki
Fendt 313 Vario – komfort w polu i na drodze
Zastosowanie technologii SCR (selektywnej redukcji katalitycznej) pozwala na usuwanie emisji tlenków azotu, zatem nowe silniki spełniają wymagania ochrony środowiska Stage 4. Co równie ważne, jednocześnie spełniają wymagania klientów zarówno pod względem wydajności jak i zużycia paliwa. Najmniejszy model A74 jest wyposażony w chłodzony układ EGR ze względów oszczędnościowych.
Silnik jest zamontowany na górze całkowicie nowej konstrukcji ramy ciągnika. Rozmiary systemu oczyszczania spalin oraz silnika są niezwykle kompaktowe, aby zapewnić maksymalną widoczność dla operatora.
Wiele opcji podwozia
Ciągnik rolniczy – kupić czy wynająć?
Prawie 50 procent ciągników serii A i N jest zamawianych z fabrycznie montowanym ładowaczem czołowym. Nowa czwarta generacja serii A jest dostępna z nową generacją fabrycznie montowanych ładowaczy czołowych dla wszystkich wielkości podwozia. Seria G jest wyposażona w nowe belki ładowacza i konstrukcję nośnika narzędzi, oferując lepszą widoczność oraz wysoki poziom stabilności.
Konstrukcja techniczna serii A4 znajduje również odzwierciedlenie w wyglądzie ciągnika. Wszystko jest zupełnie nowe. Ciągniki charakteryzują się doskonałą widocznością nie tylko do pracy
Valmet 6100 – nieco zapomniany, ale wciąż robiący wrażenie 33-latek
z wykorzystaniem ładowacza czołowego, ale także do wykonywania wszystkich innych zadań podczas pracy w dzień czy w nocy, w warunkach dobrej lub złej pogody, w budynkach gospodarstwa czy też w polu. Koncepcja widoczności 365 dni okazała się sukcesem w przypadku serii N4 i T4.
Niezawodne przekładnie
Agresywność przekładni może być dostosowana do wykonywanych zadań lub do różnych stylów jazdy. Dodatkowo funkcje AutoTraction i HiShift – znane innowacje Valtry, minimalizują użycie pedału sprzęgła – jeszcze bardziej ułatwiając kierowanie ciągnikiem. Synchronizowana przekładna będzie dostępna w późniejszym terminie w modelach wprowadzanych na rynek dla klientów, którzy pracują mniej godzin lub którzy nie wykonują pracy z wykorzystaniem ładowacza czołowego.
John Deere 6830 – charakterystyka modelu i opinie
Udźwig TUZ do 5,2 tony oraz hydraulika o wydajności 98 l/min
Nowa seria A wchodzi na rynek z elektrycznie sterowanym podnośnikiem AutoControl, takim samym w jaki są wyposażone pozostałe ciągniki Valtra. Inteligentna budowa modułowa pozwala, aby każdy model A4 miał zapewniony dostateczny udźwig tylnego TUZ, nawet do 5,2 tony.
Massey Ferguson 5710 – średni ciężki ciągnik z ogromnym potencjałem
Układ hydrauliczny OC zapewnia wystarczającą wydajność do wykonywania wszystkich zadań. Przepływ do 98 l/min gwarantuje szybkie działanie nawet przy wykorzystaniu większego ładowacza czołowego lub innych narzędzi. Nowe ciągniki serii A mogą być wyposażone w maksymalnie trzy zawory hydrauliczne. Wybór opcji obejmuje również sterowanie przepływem oleju.
Zupełnie nowa kabina
i łatwy w obsłudze. Doskonała ergonomia jest zapewniona dzięki zastosowaniu elektronicznego sterowania funkcjami ciągnika, jak np.: napęd na 4 koła - 4WD, blokada mechanizmu różnicowego, podnośnik czy monitor wydajności. Nowa kabina jest także bardzo cicha, a opcjonalnie dostępny jest również fotel pasażera. Nie można też zapomnieć o tylnych światłach LED – jest to opcja dokładnie taka sama jak w serii N4 i T4!
Zadbaj o opryskiwacz przed zimą
Oryginalny panel starowania Valtry, umieszczony jest w jasnym wnętrzu kabiny. Operator może się zatem zrelaksować i wydajnie pracować. Szerokość kabiny i widoczność jest porównywalna z serią N4 i T4, z wyjątkiem kabiny mniejszych modeli serii A, gdzie kabina jest nieco krótsza. Jednakże, tak jak we wszystkich ciągnikach Valtra, fotel operatora może obracać się o 180 stopni w celu zapewnienia sprawnego wykonywania prac w pozycji odwrotnej!
Nowa seria A dostosowana do potrzeb klientów
Grzyby zbieraj mądrze
Dostawy zaczynają się latem
Wybór modeli
Deutz-Fahr AGROTRON 6165 – solidna technika i design od Giugaro
(rtr) informacja prasowa Agco Sp. z o.o.
Ursus C-385 (1969-1981) – pierwszy ciężki model polskiego producenta
Podstawowe dane techniczne ciągników Valtra serii A
Model |
Silnik |
cylindry |
Moc maksymalna |
||
|
|
|
KM |
kW |
Nm |
A74 |
33 AWIC |
3 |
75 |
56 |
312 |
A84 |
33 AWFC |
|
85 |
63 |
347 |
A94 |
|
|
95 |
71 |
355 |
A104 |
44 AWFC |
4 |
100 |
75 |
410 |
A114 |
|
|
11 |
82 |
417 |
A124 |
|
|
120 |
89 |
502 |
A134 |
|
|
130 |
97 |
540 |
Zaloguj się lub załóż konto, Twoja nazwa zostanie automatycznie przypisana do komentarza.